vrijdag 17 juli 2009

Vakantie 2009



Het was geen weer om buiten de sluizen van Vlissingen bakboord uit te gaan, zoals Dirk Vrugd zei.
Dus zijn we vertrokken op een zaterdag avond richting Veerse Meer, daar heerlijk voor anker en de volgende dag naar Yerseke, daar twee dagen gelegen en toen door naar Antwerpen.
En nu eindelijk eens begonnen om de musea te bezoeken die ik al lang wilde , verder de vrijdagmarkt en de markt zaterdags op het theaterplein.
We begonnen met het modemuseum, dat wilde ik al lang en stelde me er heel veel van voor.
Ja, hoe zal ik het zeggen, maar wat ik er me van had voorgesteld kwam niet uit , geen overzicht van de mode door de eeuwen heen of van de laatste tijd, maar een tentoonstelling van mode die van papier is gemaaktvan de laatste 50 jaar.
Het was best leuk ,maar daar bleef het ook bij, dus dat was het.
Van een paar grote couturiers hadden ze papieren kleding , hoofdtooien en feestkleding voor een of twee keer uit de jaren 60 uit Amerika.
Pakken en sweeters met allerlei opdrukken o.a. van kranten

Geen opmerkingen:

Een reactie posten